phoenix
Numele forumului cat si aceasta descriere pot fi modificate accesind meniul ADMIN -> OPTIUNI
Lista Forumurilor Pe Tematici
phoenix | Inregistrare | Login

POZE PHOENIX

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mememe12
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
phoenix / Istorie / Hitler Moderat de Beauceant
Autor
Mesaj Pagini: 1
niphilim
Full member

Din: Atlantida de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 265
Cand am citit prima oara despre vehiculele Vril si Haunnebu ale nemtilor parea ceva absolut neverosimil ! Pareau chestii decupate din Star Wars si spulberau absolut tot ceea ce mintea mea era educata sa creada despre farfuriile zburatoare .
Trecand insa mai departe cu lecturile faptul ca marea majoritate a nazistilor din elita au fost gasiti in America de Sud parca-parca lucrurile incepeau sa le lege , sa capete sens si logica . Toate sugerau ca un asemenea aparat a efectuat un ultim zbor "de evacuare" cu destinatia Argentina , probabil un loc sigur pentru acestia . Si va spun sincer ca mi-a dat prin cap ca printre ei ar fi putut fi si Hitler .
Mi se parea o aiureala chestia cu suicidul , recunoasterea cadavrului acestuia dupa fisa lui dentara , etc-etc .

De-a lungul timpului istoria ne-a aratat ca are multe secrete . De data asta o face iarasi ?


_______________________________________
Baezmeticidae Acefaloidae Cometidoidis Vulgo , daca te prind pe orbita lui Phoenix te dau cu capu' de toti asteroizii ! Sa mor io !
Esti cel mai prost din galaxie !!!


pus acum 9 ani
   
proapis13
Full member

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 159
Si eu mult timp am fost sceptic mai ales de cand pe un numar destul de mare de Vril-uri svastica era inversata - sunt pasionat de istoria svasticii si caut acest semn peste tot - aceasta datorandu-se copierii fotografiilor in oglinda....se pare ca nu toata elita stintifica a germanilor a fost evacuata deoarece in scurt timp SUA a facut un salt tehnologic imens ce nu se putea explica...mai mult de atat la inceput au aparut nume de ilustrii necunoscuti insa cu timpul nume germanice si evreiesti le-au luat locul...NU exista experiment american unde sa nu apara un nume nemtesc si cel purin unul evreiesc..
Experimentul Philadelphia...Proiectul Manhattan...calculatorul..


pus acum 9 ani
   
Adar
Full member

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 121
Inainte sa imbratisez toate aceste teorii mai mult sau mai putin fanteziste, as cauta sa inteleg de ce Me 262 nu a reprezentat mai mult decat o curiozitate in desfasurarea si finalul WWII.
Care ii erau performantele, cate victorii ii sunt atribuite, cate aparate s-au pierdut si din ce cauze.
Alta:
Exista memoriile multor sefi ai armatei germane, plus ordinele de operatii plecate din buncarul lui Hitler in aprilie '45, cand efectiv acesta muta pe harta unitati militare doar cu numele, divizii fantoma si corpuri de armata inexistente.
Jukov, cel care a cucerit Berlinul, remarca faptul ca rezistenta s-a datorat initiativelor individuale si nicidecum unui plan coerent de operatii, care, de altfel, ar fi fost imposibil in contextul colapsului total, mai ales dupa ce ultimele resurse fusesera irosite in Ardeni.
Acele arme minune, farfurii zburatoare si tot restul sunt exact ceea ce numele spune despre ele: niste povesti.


_______________________________________


pus acum 9 ani
   
Beauceant
Moderator

Din: Oppidum Ubiorum
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 132
Păcat că un simbol foarte vechi și frumos a fost murdărit astfel.

Īn WW2 naziștii au căutat cu disperare o armă minune care să mai poată schimba ceva īn favoarea lor. Au īncercat tot felul de forme și propulsii pānă la cele mai fanteziste. Cāt de departe au ajuns exact probabil că nu vom afla, dar la fel de importantă ca inovațiile tehnice a fost și propaganda care se mai resimte și īn prezent. Mulți nostalgici se mai īncălzesc cu ideea "am īncasat-o noi atunci dar dacă mai dura cāteva luni le-o arătam noi la toți". Asta nu īnseamnă că nu au revoluționat cāte ceva, nemții au avut īntotdeauna ingineri și cercetători buni. De exemplu avionul Messerschmitt Me262  primul avion cu reacție folosit pentru operațiuni militare, terminat īnsă prea tārziu ca să mai schimbe ceva.  Din 1400 de bucăți construite n-au zburat niciodată mai mult de 100 īn același timp. Fie din motive tehnice, lipsă de combustibil sau lipsă de piloți instruiți.
La fel Horten H IX, singurul exemplar capturat de americani a fost studiat atent de cei de firma Northrop care au scos apoi  XB-35 și YB-49 și mai tīrziu B2.

Numele germane apar pentru că imediat după război s-a pornit Operațiunea Overcast, de recrutare a savanților și tehnicienilor germani, apoi Operațiunea Paperclip de aducere a acestora īn state. La īnceput a fost vorba de 350 de persoane, singuri, apoi s-a ajuns la peste 1000 care și-au adus și familiile și au fost īncetățeniți. La īnceput s-a continuat lansarea rachetelor V2, vreo 60 de bucăți prin Deșertul Mexico, apoi și-au mutat șandramaua īn Florida la Cape Canaveral unde totul a culminat cu aselenizarea. A mai existat și Proiectul Safeheaven prin care s-a īmpiedecat emigrarea savanților germani īn alte țări.  De asemenea īntre 1945-47 au fost confiscate toate patentele, deci brevetele de invenții germane și secretele industriale evaluate la 10 miliarde de dolari(1945).Īn comparație prin PlanulMarshall Germania a primit cam 1.4 miliarde. Se spune că doar prin patentele confiscate firmei IG Farben industria chimică americană a făcut un salt de 10 ani īnaintea altor țări.


Mi-am mai amintit ceva despre faimoasele discuri zburătoare și propulsia lor. Se pomenește pe acolo uneori despre repulsina lui Viktor Schauberger, o turbină care producea levitația sau ceva de genul. Īn realitate, Schauberg construia un fel de instalație de răcire, aparatul care apare īn unele poze are forma unui lighean cu diametrul de 1m. Se spune că īn timpul unor teste  mașinăria respectivă s-ar fi ridicat neașteptat īn aer pānă īn tavanul halei. Mai marii naziști au auzit despre asta și l-au pus să cerceteze dacă nu se poate face asta și la scară mai mare. Restul sunt legende.


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la